Uporabniki

Ker je ATOM spletna aplikacija, lahko do nje dostopa vsak, ki je Registriran in ima na voljo Internetno povezavo.

Uporabniški sistem omogoča:

  • Dodajanje uporabnikov aplikacije
  • Nastavitve pravic posameznega uporabnika
  • Sledljivost akcij posameznika v aplikaciji
  • Osebne nastavitve (filtri, privzete izbire, privzeti pogledi, itd..)

Dodajanje uporabnika

Uporabnika dodamo tako, da:

  • Zgoraj desno poleg uporabniškega imena kliknemo na Puščico, da se odpre spustni meni
  • Na seznamu izberemo možnost Seznam uporabnikov

Na seznamu kliknemo na , kjer se nam odpre okno za dodajanje novega uporabnika:

Obvezna polja za shranjevanje novega uporabnika so naslednja:
Ime in priimek – Ime in priimerk uporabnika, ki bom uporabljal račun
Uporabniško ime – Ime s katerim se bo uporabnik prijavil v aplikacijo. Zaradi enostavnosti je priporočljivo, da je to bodisi ime (Janez) ali ime in priimek (janeznovak) z malimi črkami
Elektronski naslov – Elektronski naslov je obvezen, saj uporabnik na vpisan elektronski naslov prejme geslo za prijavo v sistem. Prav tako se naslov uporablja za izpise na dokumentih (fakture, prodajna naročila, itd.)

Primer: Poslano geslo na Elektronski naslov uporabnika:

Polja ki niso obvezna, so pa priporočljiva:
Telefonska številka – Uporablja se za izpise na dokumentih (fakture, prodajna naročila, itd.). Priporočljivo je, da je telefonska številka v obliki +386…, v primeru, da nas oseba želi kontaktirati in je njena lokacija izven naše območne kode
Elektronski naslov za SMS (CVS) – Uporablja se kot prijavni elektronski naslov v CVS. Ko voznik prejme SMS na tablico ve, kateri uporabnik ATOM-a mu ga je poslal.
Podpis – Uporabniku lahko dodamo elektronski podpis če je to potrebno. Podpis bo viden na izpish faktur in prodajnih naročil

Urejanje uporabnika

Uporabnika urejamo tako, da:

  • Na seznamu poiščemo uporabnika, ki ga želimo urejati in kliknemo na akcijski gumb , ali pa dvokliknemo na vrstico uporabnika
  • Uredimo/spremenimo vse potrebne podatke
  • Uporabnika shranimo

Deaktivacija uporabnika

Uporabnika deaktiviramo tako, da:

  • Na seznamu poiščemo uporabnika, ki ga želimo deaktivirati in kliknemo na akcijski gumb , ali pa dvokliknemo na vrstico uporabnika
  • V desnem zgornjem kotu kliknemo na
  • V spustnem meniju izberemo možnost Deaktiviraj

Ko se odpre pojavno okno deaktivacije storimo naslednje:

  • Na koledarju izberem datum deaktivacije ali pa ga ročno vpišemo v okno
  • Deaktivacijo potrdimo s klikom na gumb

Izbris uporabnika

Uporabnika izbrišemo tako, da:

  • Na seznamu poiščemo uporabnika, ki ga želimo izbrisati in kliknemo na akcijski gumb , ali pa dvokliknemo na vrstico uporabnika
  • Ko se odpre okno za urejanje uporabnika kliknemo na in v spustnem meniju izberemo možnost Izbriši
  • Ko se odpre potrditveno okno izbris potrdimo s klikom na Da: