Dostop do podpornega portala poteka z elektronskim naslovom. Da bodo vsi uporabniki v podjetju lahko imeli dostop do poteka reševanja zahtevkov, predlagamo, da v podjetju izberete en elektronski naslov (do katerega imajo dostop vsi uporabniki), s katerim bodo v portal dostopali vsi uporabniki. Ta elektronski naslov nam sporočite na podpora@test.aiss.si s pripisom “za vstop v Podporni portal”.
Do podpornega portala uporabniki ATOM-a dostopajo preko modula Podpora → Podpora uporabnikom, kjer v pojavnem oknu izberejo možnost Podporni portal:
V kolikor v Podporni portal še nismo prijavljeni, kliknemo na gumb za Prijavo (desno zgoraj):
Ob prvi prijavi kliknemo na gumb Registracija:
V oknu za registracijo izpolnimo naslednje podatke:
- Polno ime – v okno vpišemo ime podjetja v katerem smo zaposleni
- E-mail naslov – v okno vpišemo elektronski naslov s katerim bomo dostopali v Podporni portal
- Geslo – v okno vpišemo geslo, ki ga bomo uporabljali za vstop v Podporni portal
OB kliku na Registracija na zgoraj vpisan elektronski naslov prejmemo 6-mestno potrditveno kodo, katero vpišemo v okno Potrditvena koda:
Po uspešni registraciji imamo v Podpornem portalu na voljo:
- Težava pri uporabi – Prijavljamo lahko napake in težave, ki se nam pojavljajo ob uporabi aplikacije ATOM
- Ideja za izboljšavo – Oddamo lahko idejo za izboljšavo aplikacije ATOM
- Naročilo izobraževanja – Oddamo lahko naročilo za izobraževalno deloavnico (Izobraževalne delavnice so plačljive)
- Naročilo prioritetnega razvoja funkcionalnosti – Oddamo lahko naročilo za prioritetni razvoj željene funkcionalnosti (Razvoj prioritetne funkcionalnosti je plačljiv)