V našem podjetju smo dalj časa iskali rešitev za optimizacijo poslovanja. Prepričala nas je že prva predstavitev aplikacije ATOM. Ko smo program imeli možnost še testirati, pa razmislek ni bil več potreben. Že med testnim obdobjem nam je bilo jasno, da s prehodom na ATOM avtomatsko preidemo na elektronsko poslovanje, kar je bila tudi ena od naših prioritet.
Pred prehodom na ATOM smo imeli ogromno težav s sledljivostjo dokumentacije, gorami dokumentov, iskanjem po arhivu, nepreglednostjo naročil, ročnim planiranjem s pomočjo Excela, polnimi mizami nerazporejenih naročil, preobremenjenostjo celotne ekipe … Večkrat se je zgodilo, da smo ogromno časa in energije porabili za iskanje podatkov, ki so nam zdaj vedno na voljo le klik stran in jih lahko v trenutku posredujemo stranki. Tudi delo od doma zaradi omejitev starega sistema ni bilo mogoče, s prehodom na novo aplikacijo pa smo v času COVID-a brez težav organizirali tudi delo na daljavo.
Nad podporo, strokovnostjo, prilagodljivostjo in predvsem poznavanjem in razumevanjem transporta celotne ekipe AISS smo pozitivno presenečeni. Posluh ekipe in želja po novih rešitvah na obeh straneh prinašata kup izboljšav in optimizacij, ki so v današnjih časih nujne.
V ATOM-u je postopek od prejema naročila do izdelave fakture zelo dobro definiran in ga je možno opraviti v eni minuti. Tako so disponenti v našem podjetju s prehodom na ATOM (optimizacijo vnosov naročil, planiranjem in izdelavo faktur) prevzeli kompletno fakturiranje in tudi izterjavo dolgov, kljub temu da se je njihov obseg dela po izstopu Velike Britanije iz EU občutno povečal. S staro aplikacijo to brez dodatnega zaposlovanja v nobenem primeru ne bi bilo mogoče. V našem podjetju je delo organizirano tako, da je organizator transporta – disponent zadolžen za celoten postopek od vnosa naročila do izdelave fakture oziroma njenega plačila.
Glavna prednost ATOM-a je modul Planiranje. Zelo pregledna in enostavna uporaba nam omogoča, da imamo konstanten nadzor nad vsemi prevozi. Možnosti za napake, kot so izguba naročil, ni več. Predogled pred pošiljanjem planov nam omogoča, da lahko za vsak prevoz vnaprej natančno predvidimo, po kateri poti in s kakšnimi stroški bo prevoz opravljen.
Kot že omenjeno, smo s spletnim dostopom do aplikacije že v času COVID-a organizirali delo na daljavo, ki se ga še vedno poslužujemo in se je izkazalo za zelo uspešno. Nekateri zaposleni tako svoje delo občasno opravljajo kar z njihovih priljubljenih lokacij.
Strošek ATOM-a je v primerjavi z vsemi prednostmi ki jih prinaša, zanemarljiv, saj smo se zaradi optimizacije poslovanja, avtomatske reorganizacije in elektronskega poslovanja (strošek pošiljanja po navadni pošti se je zmanjšal za 75 %) izognili dodatnemu zaposlovanju. Zanesljivo in hitro pošiljanje faktur direktno iz aplikacije nam je omogočilo, da smo pospešili denarni tok.
ATOM smo že in bomo z veseljem tudi vnaprej priporočali našim kolegom in poslovnim partnerjem. Menimo, da s tako pozitivno izkušnjo sodelovanja in odnosa med našim podjetjem in ekipo ATOM-a naša transportna skupnost ogromno pridobiva.
Irena Ručigaj, Vitrans d.o.o.