Imate dodatna vprašanja?
Vedno smo vam na voljo na telefonski številki
+386 40 763 769
elektronskem naslovu
info@test.aiss.si
ali preko kontaktnega obrazca.
Dobro zasnovani osnovni elementi so nujni za kvalitetno in sistematizirano delo. ATOM poleg vodenja osnovnih podatkov in elektronskega dokumentnega sistema zaposlenih, vozil in podjetij, s katerimi sodelujete, vključuje še:
“Takoj nam je bilo jasno, da bomo z uporabo ATOM-a pridobili veliko večji nadzor nad delom in poslovanjem. Tako se je zares izkazalo.” – (Matic Slavec, koordinator pisarne, Klaut, d.o.o.)
Zavedamo se, da je vnos naročila disponentu v breme, saj na prvi pogled predstavlja dodatno administrativno delo. Dejstvo pa je, da vnaprejšnja priprava podatkov omogoča lažji pregled in dostop do vseh ključnih informacij na enem mestu. Takojšen in kvaliteten vnos naročila je bistven za uspešno nadaljnje delo. Razvoju vnašanja naročil smo zato posvetili dobršen del pozornosti, da bi vam delo dodatno olajšali.
“Celoten proces od naročila do fakture nam sedaj vzame vsaj tretjino manj časa, saj lahko ponavljajoča naročila hitro kopiramo. Planiranje je pregledno in enostavno, z enim klikom pa voznik dobi vse potrebne informacije.” – (Matej Oven, vodja logistike, T. L. Sirk, d.o.o.)
Planiranje pošiljk je več kot samo izbira voznika in vozila na naročilu, saj so transportne manipulacije (združevanje in prekladanje pošiljk, preklapljanje vozil) nekaj povsem običajnega. S tem razlogom je planiranje v ATOM-u glavni modul, ki temelji na transportni logiki in omogoča enostavno manipuliranje ter nadzor nad vsakim delom pošiljke.
Napake v planiranju in neoptimalni plani so v transportu velikokrat težava. Vseh ni možno preprečiti, koristno pa je, da so disponentu na voljo kvalitetni podatki, ki so v pomoč pri sprejemanju odločitev.
Fakturiranje še nikoli ni bilo tako enostavno. Ob zaključku izvedbe prevoza lahko disponent samostojno pripravi naročila na fakturiranje, saj je transportna dokumentacija v elektronski obliki že v sistemu (direktni prejem od voznika ali podprevoznika). To pomeni, da je potrebna zgolj hitra kontrola podatkov. Disponent v nekaj sekundah potrdi pravilnost podatkov in naročilo pripravi na fakturiranje.
Naloga fakturista tako ni več priprava naročil na fakturiranje (katerih izvedbe ne pozna in bi potreboval disponentovo pomoč), temveč postane upoštevanje pravil fakturiranja za posamezne naročnike.
“Všeč mi je hitrost opravljenih operacij v aplikaciji. Lahko bi rekel, da nam postopek od naročila do fakture sedaj vzame 15 minut manj. Sami lahko izračunate, koliko to pomeni v celem dnevu, tednu, mesecu…” – (Boris Dobranić, vodja logistike, Trampuž transport, d.o.o.)
Analize omogočajo pogled na poslovanje z različnih vidikov, le-te pa zaradi premišljene zasnove ATOM-a niso podvržene napakam ob manipulacijah (preklopi, prekladi,…).
V vseh modulih lahko nastavimo izpis za vas pomembnih informacij.
Včasih ne moremo biti pozorni samo na profitabilnost posamezne pošiljke, temveč na profitabilnost celotnega procesa. Takrat spremljamo delo vozil, ki je v ATOM-u natančno razčlenjeno. Tako je možno zaznati težavo in raziskati njen izvor.
“Kot lastnika me zanimajo relevantni podatki brez nepotrebnega balasta, na podlagi katerih lahko sprejemam učinkovite odločitve.” – (Bojan Fortuna, direktor, Forbiz d.o.o.)
Obdelava podatkov planiranja, dopustov, prevoženih poti iz telematike in tahografskih podatkov omogoča natančno sledenje dela voznika. S tem je zamudno delo ob obračunu olajšano in pospešeno.
“Lahko omenim, da se je naše delo z obračunom plač voznikov zmanjšalo kar za 65 %, saj je ta funkcionalnost v ATOM-u tako rekoč avtomatizirana.” – (Matej Oven, vodja logistike, T. L. Sirk, d.o.o.)
Vedno smo vam na voljo na telefonski številki
elektronskem naslovu
ali preko kontaktnega obrazca.